Vi sjunger också.. Igår var det lördag och dags för att vakta stranden. Stora vågor så jag var på hugget med kikaren. Har dock fortfarande inte varit med om någon "rescue" även om det har varit cirka 12 rescues på min strand hittils denna sommaren. Det har blivit lite kallare här nu (idag är det tex bara 24 grader i skuggan brr). Hade jeans på mig häromdagen för första gången på månader.. Hur är det förresten hemma i mörkret? (ne det va taskigt förlåt..). Efter en som vanligt kul dag på stranden med gänget hade vi bbq / pizza night i klubbstugan. Grädden på moset blev det när kvällen gick över till en singstar natt och alla skrek sig hesa till 80 tals hits. Idag är det söndag och, hör och häpna, men jag tänkte faktiskt försöka plugga lite. (mest för att jag inte har nått bättre att göra). 
 
En del av min Patrull. Vi är dock många många fler medlemmar i klubben (över hundra)  och ofta dyker de upp även när de inte står på schemat bara för att de tycker det är kul. På bilden har tjejerna försvunnit någonstans men en del av mitt gäng iaf. 
Connor som tycker det är kul att vara med på en svensk blogg. Han är en riktig sköning som definitivt höjer stämningen var han än vistas. 
Céline och Marcus sjuner "Love is in the air"... 
Denna bilden har inte med nått att göra. Insåg att jag inte lagt upp den och tycker att det nästan visar hur fin denna stunden var. Den är alltså tagen från när jag och finnen fiskade i solnedgången på vår Roadtrip i Tauranga. Drömmer fortfarande om den resan... Om ni inte sett filmen än så hittar ni den i kategorin "MOVIES" högst upp på sidan. 
 
Facts:
  • I skolan har i princip alla ryggsäckar i olika varianter. Ett undantag finns dock och det är om du har en axelremsväska i märket "countryroad". 
  • Ett annat sätt att säga tack på är "Ta". Trodde i början att det var ett försök att säga tack på Svenska men ne det är ett engelskt uttryck.
  • Skolbussarna står parkerade utanför chaufförernas hus. 

Kommentera

Publiceras ej