Aj aj vad det värker i hjärtat. Nu sitter jag här bredvid en halvt packad väska och flyget går 6.45 imorgon bitti. De senaste dagarna har varit väldigt händelserika och vi har försökt att njuta och hållt våra humör uppe så länge som möjligt trots alla hejdån och "last times". I tordags gick vi på bio med underbara Hamish. Hamish som var killen som introducerade mig och Céline till surf lifesaving. Så innerligt tacksam och vilken fin vän. Väldigt bra kväll. 
 
Dagarna i skolan har också varit väldigt bra då alla har uppmärksammat oss lite extra. Vi har haft med våra Nya Zeeländska flaggor varje dag och de är nu överfulla med fina ord. Dockumenterade sista dagen i skolan med min kamera så tänkte klippa ihop filmen på planet och sedan göra ett eget inlägg om det.
 
Helgen har varit superb den med. I fredags hade först min underbara värdfamilj fixat extra lyxig familjekväll med godmat presenter och mys. Vi hade skrivit ett tal och gav dem fina inramade bilder. Svårt vad kan man ge till folk som betyder så mycket för än? Väldigt spontant bytte jag sedan om från mysdress till party topp då Mina vänner Teina och Nathan från Livesavingen ville ut och partaja i Levin. De hämtade upp mig och blev väldigt lyckat. Nathan har coolaste dansmovesen och Teina vann 180 dollar på en spelmaskin utan att ha en aning om hur spelet fungerade. 
 
Sov sedan hos Teina och nästa morgon var det dags för gym med Céline och Isaac. Gymmandet gick sedan vidare till en lååång lunch då Trav också tillkom och vi pratade om allt mellan himmel och jord. De berättade sina första intryck av oss och gud vad roligt sånt är att höra. 
 
Efter ett jobbigt Adjö till de två herrarna blev det tid för ett nytt då vi gick hem till vår fina vän Amanda. För ett häng och kramar. På kvällen var det rugbyfinal på storbildskärm med Bland annat Connor och Tom (min baldejt). Partyt fortsattes sedan hemma hos härliga connors familj vilket ledde till en sleepover med hela gänget. Min absolut sista dag blev ett härligt uppvaknande bland vänner och sedan ett sista besök till min favorit plats och andra hem " Waitarere beach". Adjöt till Connor och de andra var droppen och nu är det väldigt tungt i hjärtat. Samtidigt vet jag att jag kommer tillbaka i December och att det ska bli väldigt roligt att komma hem till mina lika fina vänner och familj hemma. Ses snart fina ni! 
 
Vi hade en avslutnings middag med värdfamiljer och studenter på en restaurang i veckan också. Céline beställde in en Mangomilkshake och den var to die for. söt mugg också
I veckan hade vi också en Powheri (Maori ritual då man välkomnar nya människor kortfattat)  i skolan för viktiga besökare som kom. En maffig sådan med Haka och maori låtar. Filmade så lägger till det i videon jag kommer klippa till på flyget. 
Jag och min värdmamma har en väldigt fin relation och vi båda har kämpat med tårar denna veckan
Bio med Hamish. Vi såg Ted 2 så himla konstig humor...
Sent på natten på donken med boysen. Nathan och Teina var lite ledsna över att de inte varit på bloggen så mycket så här är dom allihopa! två fina vänner!
Nästa dag med Isaac och trav efter gymmet. Isaac kunde göra immitationer på massa människor från lifesavingen och det gjorde ont i magen av skratt.
Hehe en liten bild på fina amanda också.
Här var det rugby och innan vi festade vidare hos Connor
Och detta var dagen efter med gänget. Min sista dag i Nya Zeeland och på mit utbytessår....
Typ bästa platsen på jorden.. Känslosamt
 
 
 
Facts: 
  • Min musik lärare har varit en ljuspunkt i skolan. Sista dagen bjöd han ut bandet och min sånglärare på en kaffe och vi pratade och skrattade. Han har bjudit ut mig och min familj till hans sommarstuga i när vi kommer tillbaka i december.
  • Såg en brevlåda i form av en micro idag.. Hur coolt? 
  • Jag kommer vara i luften i över 24 timmar påvägen hem... fuuuun 

Kommentera

Publiceras ej