Denna veckan började med att vi testade på dans i måndags. Kul kul vill verkligen kunna dansa. Sen va det som vanligt men i torsdags va jag hos JD. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och experimenterade ihop en Fancy middag (läs: pasta med kyckling i sås).

Fredag var sista dagen i skolan för denna terminen vilket betyder att jag har lov I två veckor nu. Då åker jag iväg på "south Island tour". Vilket är en 11 dagars lång rundtur på sydön med alla andra utbytesstudenter som vi bl.a. Träffade i auckland i början. Det ska bli himla kul och vi kommer att se massor. Jag ska bl.a. Simma med delfiner och förhoppningsvis hoppa fallskärm. 
 
Fredag kväll (igår) hade Rebecca en bbq för ett gäng då hon fyllde 17 samma dag som jag fyllde 18. Jättekul och här får ni några bilder från det: 
Rebecca till vänstra, Céline, Raine och Kiana längst fram
Céline, jag, Brooke, Rebecca och Kiana, Ashley framför.
Raine, Céline, Karin, Ashley och Kiana framför 
Raine, Celine, jag och Ashley
Rebecca, Ashley, Kelly och Brooke
Rebecca och Raine
 
Ikväll är det mer festligheter då Josh har 18årsfest mer om det imorgon. 

Kommentera

Publiceras ej