Antar att alla är super excited över vad janine handlade för mat i förra inlägget och jag kan avslöja att första middagen blev precis som rubriken lyder.. Nämligen vietnamesiska vårrullar! Det var lite exotiskt och kult att rulla själva. 

Idag har vi över kirrat våra halloween kostymer då vi sänkte våra krav till ganska lågt och nu är vi alltså pumkinsisters Woho. (Två pumpor alltså) idag har vi haft pang väder också, hela 27 grader och jag hade svarta jeans och en svart polotröja :))))) imorgon åker jag och celine till Palmy för att shoppa sommarkläder börja bli kris nu. 

Och just det, idag hade vi röstning om vilka två nya "headstudents" vi ska ha nästa år. Väldigt ärofylld roll som de flesta vill ha i cv:t. Lyssnade på över 20 pers som höll tal idag och himla kul för alla ville sticka ut och var jättenervösa på samma gång. 





Slänger med en bild på shrek också bara för att den här minen gör mig så glad och jag och celine är mitt uppe i ett shrek marathon. Har fjärde filmen och julspecialen kvar att se <33333

1 kommentarer

Klara

28 Oct 2014 15:00

Hejj, håller på att boka ett ubytesår till Nya Zeeland och har precis gjort en intresseanmälan och väntar på en personlig intervju. Tänkte bara fråga dig eftersom du också åker med STS hur lång tid det tog innan du fick en tid till en personlig intervju? Och när bokade du ungefär?
Supeeer fin blogg som är svinkul att läsa nu när jag också kanske ska dit :))

Svar: Heeeeej Gud så skoj och tack! Som jag kommer ihåg det mailade de mig om intervju pretty much direkt och gjorde den ungefär samma vecka eller veckan efter så de hör nog av sig ganska snart skulle jag tro! :)
Karin

Kommentera

Publiceras ej