waaah jag och Céline köpte precis biljetter till Lorde i Wellington i Oktober!! Lorde känner ni kanske till men här nere är hon Nya Zeelands stolthet och hon har för första gången planerat en tour i NZ (detta är alltså väldigt stort). Och när hon kommer till wellington kommer jag och Céline befinna oss precis framför scen!!  Mäktigt woho så taggad.
 
För övrigt har jag haft en väldigt bra dag idag bara, så ni vet liksom..  I helgen är det basket, ev häng med tyskarna från badmintonen och 18 års fest för Hanni. Vi är i desperat behov av shopping så hoppas på det också. För er som spännt väntat på en rapport om min fot måste jag tyvärr säga att inte ens doktorn visste vad det var för djur men han var snäll att ge mig lite antibiotika som jag ska ta om det inte blir bättre. 
 
En sak till om ni vill kunna smsa mig måste ni fråga om mitt NZ nummer då mitt gamla inte funkar överhuvudtaget. 
Lorde...
Fyller ut med en bild på rotgrönsaken yam som vi käkar här ganska ofta. Fin..  ( finns i olika färger) 
 

1 kommentarer

Anonym

28 Aug 2014 18:59

Spännande!! Kan meddela att även städer börjar med stor bokstav! Getting there! Hugs, guess who.. 😍😍😍😍😍

Kommentera

Publiceras ej