Idag har jag och Céline hängt med boysen (som vanligt tänkte jag säga för vi börjar bli lite av ett crew) (Boysen består förresten av: Belgaren Bovy, Finske Joona och Italienaren Paolo) . Och sen mina vänner har jag upplevt något fantastiskt. Janine gav nämligen mig och Céline biljetter till en balett nu ikväll som tidig julklapp. The Royal New Zealand Ballet presents: "A Christmas Carol" av Charles Dickens. låter kanske speciellt men både jag och Céline blev fullkomligt häpnade och älskade det. Alla flög runt som små lätta fjädrar och det var bara underbart. Det var verkligen the real deal också med brilljanta dansare från olika delar av världen och allt var väldigt proffsigt gjort. Kassa bilder för glömde kameran men här nedan får ni ett smakprov: 
 
Imorgon bär det av supertidigt mot Wellington för att spendera dagen där bara jag och Céline. woop
 
Startade kvällen med middag på en japansk restaurang. (Janine också såklart men hon kom inte med på bild). Och ser ni? min sushi fantasm har kommit tillbaka!  Har käkat det två gånger bara denna veckan! är ni inte stolta där hemma? 
suddigt men ni fattar grejen det var såååå fint!
 
Fun facts:
  • Alla hatar typ hundvalpen i vårt hus för han är en hyperaktiv tjuv ( snor konstant mina trosor och springer ut med dem i trädgården) som luktar illa.. Men jag älskar honom och han mig <33
  • Har befunnit mig på andra sidan jorden i exakt 136 dagar nu.. Det betyder 136 dagar utan bubbelvatten. Stolt över mig själv, missbrukade min sodastream varje dag där hemma.
  • Kia ora är hej på Maori. Alla pratar inte maori här men det är en väldigt stor del av kulturen här nere. Hade inte riktigt förstått det själv innan jag kom hit så antar att ni där hemma inte har en aning om vad maori och vad hela den delen av NZ innebär. Kanske borde göra ett inlägg om det så smånigom?
 

Kommentera

Publiceras ej