Vilken lördag! Startades med bananpannkakor till frukost ute i solen med min syster. Vi försöker ha lite extra fancy frukostar på helgerna nämligen. Sedan var alltså dags för vår sista patrull på stranden, sorgligt. Men vi went out with a bang så att säga med en grym dag med fantastiskt väder. Har haft som mål att testa alla brädor, kanoter osv som surfklubben har och det sista vi hade kvar att testa idag var "the skiis" som är übersmala kanoter. Jag vände runt så många gånger samt fick hela kanoten i skrevet (sorry för mycket information kanske) Men kul hade vi!. Som avslut åt vi middag med gänget på stranden. Pajer och pommes serverades på en surfbräda i solen. 
 
På kvällen var det dags för fest igen då vår vän Ashley fyllde 17 år. Många tjejer från skolan och vi dansade och åt tårta. Tog slut ganska tidigt dock men Hanni föjlde med hem för en sleepover. Jag lyckades också hålla ett skypesamtal vid sex-tiden imorse för att gratta min Farmor som fyller 80 hemma i Sverige kul, kul. Ikväll kommer Joona hit också, för imorgon blir det en dags utflykt över på andra sidan ö:n till städerna Napier och Hastings. 
 
Vår patrolcapten Suzie. Hon är en riktig sköning med massor av humor och roliga ideer. 
Isaac och Céline. 
Ute på djupt vatten i "the four-man". Olivia och jag i knäväck.
<3333333333333
Lite stand up paddle boarding
Så härlig bild på Olivia med sin "kneeboard"
Isaac, Olivia och Mike i bakgrunden. 
Vet ej vad som händer här men ser coolt ut. 
Här sitter jag och C+eline i tornet. Dock inte så många simmare att hålla koll på...
Folk kom och tog kort på detta och vi fick poosa med en japan.. Vi är coola. Och vilket bra avslut! Eller ah, det riktiga avslutet är nästa lördag med HELA surfklubben med tävlingar, bbq osv.
 
Lite iphone snaps från Ashleys: 
 Sköningarna Hanni och Brooke
Princess TyTy och jag. (Även känd som Tyla) 
Jag och snyggingen Raine. 
 
Facts:
  • Jag har numera en permanent vit baddräkt på mig då solen tydligen var ganska stark igår, sexigt. 
  • Har nog att glömt att berätta detta men vattnet rinner åt fel håll i vasken, duschen osv. Virveln är tvärtemot vad det är hemma. 
  • Hanni har en faketan..... Hon är ungefär lika svart som Maorisarna.

2 kommentarer

Anonym

22 Mar 2015 07:36

Vadå fake tan? Har hon duschat sig i mörkbrunt? 😘

Anonym

22 Mar 2015 07:36

Vadå fake tan? Har hon duschat sig i mörkbrunt? 😘

Svar: Hon har smörjt in sig i det mmmm
Karin

Kommentera

Publiceras ej