Nu är vi inne på tredje dagen här och idag lossnade det verkligen för mig. Ställde mig på de flesta vågor i slutet av dagens pass. Celine är en naturbegåvning och börjar bli kaxig nu haha.. Hela kroppen är fylld med blåmärken samt brännsår efter brädan och musklerna värker, men vi njuter. Nämde sist att vi inte har någon dusch där vi bor. Igår fick vi därför duscha på stranden. I en sån där öppen dusch som egentligen är till för att få bort sand använde jag alltså shampo och rakade benen.. Min värdighet var ganska låg just då kan jag lugnt säga... 

Har precis torkat från ett bad i ett vackert vattenfall med gänget (bilder från det kommer i nästa inlägg) . Ikväll väntar en god bbq och imorgon är det sista surfdagen. Living le good life just nu.
Igår lekte vi lekar i Lera innan surfen.

Här nedanför är stranden vi hänger på
Viktigt viktigt med solkräm. 
Om man gör något klumpigt kan man bli nominerad till ett straff. Här ser ni två som behöver bära mormorsunderkläder och en clowndräkt i surfen..

Céline in action 

Jag i action 
Paddel paddel
Ooooh 

Facts:
• Människorna på lägret är väldigt trevliga. De är inte heller vana vid exchangies till skillnad från min skola som har massa varje år och känns lite trötta på det. 

• Tjejledarna pratade om hur de gillade "man buns". Det är när killar har sitt hår i en bulle. Jag sa till dem att det är bara att komma till Sverige

• Alla på lägret har röda ögon efter saltvattnet. Det ser ganska creepy ut..

Kommentera

Publiceras ej