Efter en tuff dag med begravning har jag nu suttit uppe halva natten och äntligen fått fram filmen från våran roadtrip. En himla fantastisk resa med highlights varenda dag. Kan kolla på videon om och om igen verkligen. Här kan ni få vara med på ett hörn:
 
Facts:
  • I filmen hör ni hur övergångställerna här låter. En av de första sakerna jag la märke till när jag kom hit faktiskt. I just Auckland har de balla övergångställen där man också kan gå tvärs över. 
  • Varje gång jag ser en volvo får jag en liten Sverige-rush
  • Tips till er som blir lockade av vad ni ser i videon. Åk som backpacker. Livet som en backpacker här lockar mig verkligen, har träffat flera intressanta människor med fantastiska historier. Plus att det är billigt att resa runt med buss och det finns tusentals billiga hostels. Det billigaste bussbolaget heter "nakedbus" och jag har fortfarande inte fattat om det är ett skämt eller inte om att man åker gratis om man reser naken. Om det är sant kan man ju lätt göra nz naken och gratis

Kommentera

Publiceras ej