Nu var det ett tag sedan jag patrullerade stranden, men idag var det dags igen. Connor fick tag pa min kamera och  resultatet kommer här nedanför. Känsliga läsare kan lugnas med att det tyckte det var himla kul att bilderna skulle komma upp pa bloggen. Btw har connor lovat att vi ska ha en singstar battle sa smaningom, spännande.
Vädret fortsätter att leverera och det är supervarmt. 
En vanlig dag som surf lifeguard för Maia och Connor.. Vi kan bara hoppas att de har üa sig sina fina speedos bakom tuben... Ni ser ocksa den fina shorts brännan man far av uniformen.
Tim, Mike och Connor
VI räddar inte bara liv vi lirar boll ocksa.. Här är Maia
Och hänger saklart en stor del i vattnet. Cêline, Miriam (utbytesstudent fran tyskland) och jag.
En selfie med Alysha
proffsigt värre..
 
Facts:
  • Cêlines bästis i Schweiz skriver langa brev till henne varenda söndag. 
  • Min telfon är fortfarande totalkrossad men fungerar ihop tejpad. Tveksamt om den kommer bli fixad innan jag atervänder.
  • Jag packade med min eltandborste till NZ men inte laddaren... Den star fint pa hyllan i alla fall.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej