Tänkte bara skriva lite om hur en vecka ser ut för mig med alla mina aktiviteter: 
Måndag: fitness dans 
Tisdag: simträning med surf life Saving. 
Onsdag: crosstraining på skolan
Torsdag: calculus club (mattestuga fast deluxe för man får massa chips och grejer under tiden och läraren är toppen) vi har blivit frågade om att vara med i ett speciellt fotbollslag också så får se om vi testar på det. 
Fredag: sist testade vi volleyboll dock var alla nybörjare så får se om vi fortsätter
Lördag: surf life Saving på stranden 
Söndag: nada 
Har ganska mycket att göra och det tycks komma nya aktiviteter hela tiden då vi fortsätter säga ja till det mesta. 

Idag har jag vart hemma sjuk för första gången så har haft för mycket tid att tänka på saker jag saknar typ som korvstroganoff, torsk eller fisk överhuvudtaget, julmust och att svenskar kramas mycket mer! Hah det trodde ni inte va? Alla tror att jag hatar kramar men det är inte sant saknar det faktiskt. Puss på er där hemma. Och eftersom detta inlägget handlar om lite allt möjligt kan jag lika gärna skriva om nått jag har upptäckt här... Folk går barfota överallt.. I affären och i skolan. Har inte riktigt vant mig vid det än. Så nu vet ni det också. 
Här kommer en bild på mig Paolo och Justus när vi gjorde super metropolen Shannon i måndags. (Shannon är typ en gata) (killarna bor där) 

1 kommentarer

Anonym

23 Oct 2014 19:44

Bamsekram från pappa!!

Kommentera

Publiceras ej