De sista två dagarna på mitt två veckors långa lov, spenderade jag mestadels på stranden. Vi börjar få det varmt här borta nu och idag hade vi 23-25 grader. Igår var vi på stranden eftersom vi hade vår första strandträff med livvakts träningen (surf life saving). Först hade vi lite teori om hur man kan läsa vatten, olika slags vågor osv. Och sedan gav vi oss ut i havet för att bekanta oss men även träna lite. Himla kul och ett roligt gäng. Så utöver sim träningarna varje tisdag ska vi ha en sån här träff varje lördag framöver. I december vankas det prov och om vi klarar det blir vi certifierade livakter, coolt! 
 
Eftersom jag missade kanelbullensdag när jag var på min resa kände jag att det var dags att baka lite svenska kanelbullar idag. Hittade inget pärlsocker men experimenterade med lite olika strössel och resultatet blev mums. På kvällen bestämde vi oss för att ta med vår middag som en picnick till stranden så vi kunde njuta av ett kvällsdopp och en solndegång. Här får ni dagen i bilder: (och ja min kamera tål vatten,  Don't you worry...) 
 
 
Bullaar 
Klockan i Levin centrum visar 23 grader wohoo
Céline vänster jag höger
Céline
Va tre tjejer som hade photoshoot på stranden så de fick vara med i min solnedgångsbild också
 

1 kommentarer

Anonym

12 Oct 2014 22:18

Ser underbart ut! Jag har också mycket vatten här i uk - men de kommer uppifrån....

Kommentera

Publiceras ej