Just det en liten update också.. Skolan går bra och är kul. Har dock bytt lite ämnen mest för att jag kände att mina ämnen va lite för seriösa och tråkiga och eftersom jag inte riktigt är här för att få superbetyg så vore det bättre att gå i ämnen där jag kan skaffa kompisar. Plus att miin musiklektion som jag trodde skulle vara det bästa var tvärtom jättekonstig (pga lärare och elever) såå mina nya ämnen är följande:
Media, Engelska och Geografi är samma som innan, och de nya är: Cooking (två lektioner) och fick byta matte kurs till level 3 (istället för 2 som jag redan tyckte va utmanade nog). Är mycket nöjd nu!! 
 
Annars vet jag inte riktigt vad ni tycker är intressant att veta, för mig börjar saker bli till vardag vilket är coolt. Céline tvingar mig att jogga varannan dag (woho) och vi försöker lära hunden trix och ens att kunna gå på promenad. Vi tänkte även denna veckan testa på alla sporter i skolan för att se vilken vi vill börja i ( tränade fotboll i måndags). På fredag ska jag hem till JD A.K.A min musiksoulmate med massa andra, det kommer bli kul!! 
 
 
Mina matteanteckningar från Calculus level 3.... Fattar ingenting än så länge haha..
Fitness
Vi åkte ut till en sjä häromdagen och matade duckies.. fint

2 kommentarer

Anonym

30 Jul 2014 08:31

Vad härligt det ska bli med en kock hemma nästa år - mums!! P

Anonym

30 Jul 2014 08:31

Vad härligt det ska bli med en kock hemma nästa år - mums!! P

Kommentera

Publiceras ej