Jag sa senast att Célines rum inte var klart för bloggen men nu, mina vänner, har det fått sig en rejäl makeover. Det är alltså vad vi har sysslat med de senaste dagarna. Céline är lite utav en prinsessa detta eftersom hon är liiite bättre än alla andra och kan tex inte tänka sig att sitta i mitten av baksätet i bilen osv. Därför passade ett tjejigt väldigt rosa rum helt perfekt. Vi har också patrullerat stranden och tränat en hel del. Sprungit varje dag sedan jag bytte familj och är verkligen igång igen. Yay för mig. Just i detta nu sitter vi också och smider väldigt exciting planer inför Januari men mer om det senare. Om vi inte hörs innan önskar jag alla fina där ute en fin nyår! Här har man inte fyrverkerier på nyårsafton vad är det ens liksom? 
 
Before: ( rummet är alltså ett litet utehus) 
During:
After:
Connor och Maia
Connor
Fick med mig kameran till stranden och eftersom jag blivit en expert på att göra filmer planerar jag att klippa ihop något så smånigom så att ni kan få ett litet smakprov på livet som en lifeguard. 
 
Facts:
 (ändrade oficiellt namnet till facts istället för fun facts nu för känner att nivån har gått ner lite. Ibland är jag inspirerad ibland inte okej? ) 
  • Célines ena färg til hennes rum hette "swiss coffe" det tyckte vi va lite kul. (hon är från Schweiz alltså..) 
  • Mixade imorse min vanliga havregrynsgröt med coco puffs. Jag vet helt galet men gott va det. 
  • Céline stickade byxor till våran gosedjurs kiwifågel.

Kommentera

Publiceras ej